Yeni Hilux ile iddiasını artırdı

Toyota, Hilux'u yenileyerek, Türkiye'de satışa sundu. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO'su Ali Haydar Bozkurt, pick-up segmentinin çok rekabetçi bir segment olduğunu belirterek, "Hilux kendini kanıtlayan ve çok tercih edilen bir model. Yeni Hilux'un bu potansiyeli çok daha yukarıya taşıyacağına inanıyoruz" dedi.

Toyota, Hilux'u yenileyerek, Türkiye'de satışa sundu. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO'su Ali Haydar Bozkurt, pick-up segmentinin çok rekabetçi bir segment olduğunu belirterek, "Hilux kendini kanıtlayan ve çok tercih edilen bir model. Yeni Hilux'un bu potansiyeli çok daha yukarıya taşıyacağına inanıyoruz. Avrupa'daki emisyon normlarına uyan Hilux ile bugüne kadar 52 bin 155 adetlik satış gerçekleştirdik. Yeni Hilux için 2020 sonuna kadar bine yakın, 2021 yılında ise 3 bin 500-4 bin adetlik satış hedefimiz bulunuyor" dedi. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.