Oyuncakta dijital buluşma

3. Uluslararası İstanbul Oyuncak Fuarı'nın dijital olan ilk bölümü tamamlandı. 2 gün süren B2B Networking Günleri'ne 20 ülkeden 120 nitelikli alıcı katıldı; 74 iş bağlantısı yapıldı. Fuarın ikinci bölümü, yüz yüze fuar olarak 18-21 Mart 2021 tarihlerinde yeni normale göre gerçekleştirilecek.

3. Uluslararası İstanbul Oyuncak Fuarı'nın dijital olan ilk bölümü tamamlandı. 2 gün süren B2B Networking Günleri'ne 20 ülkeden 120 nitelikli alıcı katıldı; 74 iş bağlantısı yapıldı. Fuarın ikinci bölümü, yüz yüze fuar olarak 18-21 Mart 2021 tarihlerinde yeni normale göre gerçekleştirilecek.

TSE Covid-19 Güvenli Hizmet Belgesi'ne sahip TÜYAP, bu fuarda katılımcı ve ziyaretçilere 'temassız fuar' deneyimini de yaşatacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.