Yıl sonuna kadar Türkiye'ye 1,5 milyar euroluk yatırım

Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) Başkan Vekili Rigterink yaptığı açıklamada, Türkiye'nin faaliyet gösterdikleri en önemli ülke olmaya devam edeceğini söyledi. Geçen yıl Türkiye'ye 1,5 milyar avro civarında yatırım yapıldığını söyleyen Rigterink, "Bu yılın sonunda yatırımlarımızın 1,3-1,5 milyar avro seviyelerine ulaşmasını bekliyorum" dedi.

Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) Başkan Vekili Jürgen Rigterink, Türkiye'nin, faaliyet gösterdikleri en önemli ülke olmaya devam edeceğini belirterek, "Geçen yıl Türkiye'de yaklaşık 1 milyar avro seviyesinde yatırım yapmıştık. Türkiye'de bu yıl şimdiye kadar, imalat, bankacılık ve yenilenebilir enerji gibi pek çok farklı sektörde 1 milyar avronun üzerinde yatırım yaptık. Bu yılın sonunda yatırımlarımızın 1,3-1,5 milyar avro seviyelerine ulaşmasını bekliyorum." dedi.

Rigterink, 7-8 Ekim'de yapılacak EBRD Yıllık Genel Kurul Toplantısı öncesi AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türkiye ekonomisinin dinamik yapısını vurguladı.

Gelişmekte olan bir ekonomi olarak Türkiye'nin, her zaman son derece güçlü temellere sahip olduğunu belirten Rigterink, "Genç ve eğitimli nüfusu, dinamik ve girişimci iş insanları, üretimi, lojistik altyapısı ve tabii ki stratejik coğrafi konumu... Bunlara ek olarak, Türkiye krizlere karşı son derece dirençli." ifadelerini kullandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.