Turkish Cargo koronavirüse rağmen büyüyor! 95'e yükseltti

Türkiye'nin en büyük markalarından olan THY'nin kargo ayağı Turkish Cargo, Londra, Bükreş, Bangkok, Singapur, Beyrut ve Lahor’u destinasyonları arasına katarak destinasyon sayısını 95’e çıkardı.

Turkish Cargo, Londra, Bükreş, Bangkok, Singapur, Beyrut ve Lahor'u destinasyonlar arasına katarak, direkt kargo operasyonu düzenlediği destinasyon sayısını 95'e çıkardı.

Turkish Cargo'dan yapılan açıklamaya göre, küresel taşıyıcı yeni destinasyonlar ile dünyanın en geniş direkt kargo uçuş ağına sahip hava kargo markası unvanını güçlendirdi.

Turkish Cargo, eylül ayı itibarıyla; Londra Heathrow Havalimanı'nı, Güneydoğu Asya'nın en büyük havalimanlarından olan Suvarnabhumi ile Singapur'un Changi Havalimanı'nı ve Lübnan'ın tek operasyonel ticari havalimanı Refik Hariri Havalimanı'nı kargo uçuş ağına ekledi.

Kış tarifesi kapsamında da Romanya'nın en işlek havalimanı olan Henri Coanda Havalimanı ile Pakistan'ın kültür merkezi Lahor'daki Allama Ikbal Havalimanı'nı kargo uçuş ağına eklendi.

Böylece, Avrupa kıtasında 31, Orta Doğu'da 22 ve Uzak Doğu'da 16 direkt kargo uçağı destinasyonlarına ulaşıldı.

Turkish Cargo, ekspres taşıyıcılar hariç hava kargo markaları arasında, 95 destinasyondan oluşan dünyanın en geniş direkt kargo uçağı ağına sahip ve 25'i direkt kargo olan 361 uçaktan oluşan filosuyla global iş süreçlerini yürütmeye devam ediyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.