Kadroya geçen 4D'li taşeron işçi zam oranı ne kadar olacak? Yüzdelik dilim düzenlemesiyle...

Kadroya geçen 4D'li taşeron işçi zam oranının ne kadar olacağı yeni yıla az bir zaman kala merak konusu olmaya başladı. AÇSHB'nin 4D'li çalışan sürekli işçiler için yapacağı maaş zam oranı konusunda on binlerce çalışan araştırmalarını sürdürüyor. Peki, kadroya geçen 4D'li taşeron işçilerin zam oranı ne kadar olacak? Konu hakkında yapılan son gelişmeleri ve açıklamaları takvim.com.tr'den anlık olarak takip edebilirsiniz.

Kadroya geçen 4D'li taşeron işçi zam oranı ile ilgili son gelişmeler on binlerce kişi tarafından merak ediliyor. Bu bağlamda yeni yılın yaklaşmasıyla birlikte gözleri Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından teklif edilecek zam oranına çevrildi. Maaşları düşük olan taşeron işçilerin maaşları 2020 Ocak zammı ile asgari ücret seviyesine çekilmişti. Maaşı düşük olanlar için bakanlık devreye girdi. Peki, kadroya geçen 4D'li taşeron işçi zam oranı ne kadar olacak? İşte 4D'li taşeron işçi zam oranı hakkında son gelişmeler...

4D'Lİ TAŞERON İŞÇİ ZAM ORANI NE KADAR OLACAK?

Taşeron işçiler için yüzdelik dilim, ek ödeme ve refah payı son günlerde en çok konuşulanlar arasında yer alıyor. Bu zamana kadar 6 ayda bir kez %4 oranında zam yapılan taşeron işçilerin maaşlarında asgari ücrete dengeleme durumu söz konusu. 2020 TİS sayesinde maaşlara %10, %12, %15 ve %17.5 oranında zam uygulanması bekleniyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.