Kozmetikçiler için fırsat

Dünyanın en büyük kozmetik ithalatçısı ve en büyük ikinci kozmetik pazarı olan Çin'de, Türk üreticileri fırsatlar bekliyor. Türkiye'nin, Çin'e geçen yıl 2.6 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirdiğini belirten Giz Kozmetik Uluslararası Satış Direktörü Sinan Eraslan, bu potansiyelin artırılabileceğini ifade etti.

Dünyanın en büyük kozmetik ithalatçısı ve en büyük ikinci kozmetik pazarı olan Çin'de, Türk üreticileri fırsatlar bekliyor. Türkiye'nin, Çin'e geçen yıl 2.6 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirdiğini belirten Giz Kozmetik Uluslararası Satış Direktörü Sinan Eraslan, bu potansiyelin artırılabileceğini ifade etti. Çin'in renkli kozmetik grubunda ithalatının ihracatından fazla olduğunun altını çizen Eraslan, "Çin, 2019'da 16.6 milyar dolarlık renkli kozmetik ithalatı gerçekleştirirken, 6.6 milyar dolarlık ihracat yaptı. Çin, 69.4 milyar dolarlık kozmetik pazar büyüklüğüne sahip. Yaklaşık yüzde 11.2'si renkli kozmetikten oluşuyor. 2024'te pazarın 119.8 milyar dolar olması bekleniyor. Bu büyüklük gözden kaçırılmamalı. Planlarımızı doğru yaparak Çin pazarındaki payımızı artırabiliriz" dedi. Global kozmetik pazarının büyüklüğünün 350 milyar dolar, renkli kozmetik pazarının 66.5 milyar dolar olduğunu söyleyen Eraslan, "İhracatı markalaşarak artırabiliriz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.