Satanlar pişman! Bir daha alamıyorlar! İkinci el araba fiyatları ne zaman düşecek? Tarih verildi

Satanlar bin pişman oldu! İkinci el araba fiyatları ne zaman düşecek? Sorusu ise vatandaşların gündeminde yer alıyor. İkinci el araç fiyatları ne zaman düşecek konusu ise belirsizliğini korumaya devam ediyor. Gözler, döviz kurlarındaki hareketliliğe çevrildi. ÖTV olmadığı için otomobil fiyatlarında da yüzde 40'a varan artış söz konusu. İşte ikinci el araba fiyatları ile ilgili detaylar. İkinci el araba pazarında satışlar artarken fiyatlar da artıyor. Araç satışındaki artış ile birlikte fiyatlardaki yükseliş de sürüyor. Ekim ayında 2. el online pazarda araç fiyatları geçtiğimiz aya göre %3 ve "100" olarak başlangıç noktası kabul edilen 2019 senesinin aralık ayına göre de ortalama %53,1 arttı.

İkinci el araba fiyatları düşer mi? Soruları binlerce sürücü tarafından merak konusu oldu. ÖTV indirimi ile 2. el araba fiyatları ne zaman düşer? İşte detaylar... İkinci el online binek ve hafif ticari araç pazarında Ekim ayında en çok tercih edilen otomotiv markaları geçtiğimiz aya göre değişmedi. En hızlı satılan marka Fiat olurken en yavaş satılan marka ise Mercedes-Benz olarak kaydedildi. Ekim ayında en çok tercih edilen otomotiv markası 27.622 satış ile Volkswagen oldu. Peki, ikinci elde en çok satan araçlar hangileri? İkinci el araba fiyatları düşecek mi? İşte Ekim ayı en çok satan otomobiller... son dakika haberleri ve detaylar takvim.com.tr'de

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.