E-sporda gelecek parlak

PARA dergisi tarafından düzenlenen '2'nci e-spor Zirvesi' online olarak gerçekleşti. Logitech'in ana sponsorluğunda gerçekleşen zirve, e-sporun paydaşlarını bir araya getirdi.

PARA dergisi tarafından düzenlenen '2'nci e-spor Zirvesi' online olarak gerçekleşti. Logitech'in ana sponsorluğunda gerçekleşen zirve, e-sporun paydaşlarını bir araya getirdi.

Zirvenin açılış konuşmalarını; Turkuvaz Dergi Grubu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Atanur, Türkiye e-spor Federasyonu (TESFED) Başkanı Alper Afşin Özdemir ve Uluslararası e-spor Federasyonu (IeSF) Genel Sekreteri Boban Totovski yaptı. Alper Afşin Özdemir, federasyon olarak temel amaçlarının e-sporda dünya çapında bir marka olmak olduğunu vurguladı. Özdemir, "İl temsilciliklerimizi hayata geçirdik. 2 yılda yaklaşık 200 tanesi kadın olmak üzere 2 bin 200'e yakın e-sporcumuzu lisansladık.

Lisanslı kulüp sayımız 11'e çıkarken, 2019 yılında 3 tane olan e-spor tesis sayımız bu yıl içerisinde 17'ye yükseldi. Türkiye'nin genç bir nüfusu var. Türkiye artık oyunun merkezi haline geldi. Z kuşağının eğlence anlayışı değişiyor. e-spor ülkemizde büyük bir ivme kaydetti" dedi. Öznur Atanur da "e-spor çoğunlukla genç nüfusun oluşturduğu bir alan. Türkiye'nin genç nüfusunu göz önüne aldığımızda, e-sporun ülkemizdeki geleceğinin parlak olduğunu söyleyebiliriz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.