Koru Sigorta 2020 yılında yüzde 49 büyüdü

KORU Sigorta'dan yapılan açıklamada, 2020 yılı içerisinde yaşanan doğal afetler ve salgın sürecinde, devletin yürüttüğü politikalar, sigorta sektörünün topyekün aldığı önlemler ve attığı adımlar ile yaşanan zorlu sürecin yarattığı kayıpların telafi edildiği, yılın pozitif bir grafik ile kapandığı belirtildi.

KORU Sigorta'dan yapılan açıklamada, 2020 yılı içerisinde yaşanan doğal afetler ve salgın sürecinde, devletin yürüttüğü politikalar, sigorta sektörünün topyekün aldığı önlemler ve attığı adımlar ile yaşanan zorlu sürecin yarattığı kayıpların telafi edildiği, yılın pozitif bir grafik ile kapandığı belirtildi.

Sigorta sektörünün yüzde 19 oranında büyüdüğü 2020 yılında, Koru Sigorta'nın büyüme oranının yüzde 49'a ulaşmasındaki başarının sırrı, 2020 yılına girerken oluşturulan doğru strateji ve yıl içerisinde çevik bir yaklaşım ile yapılan doğru hamleler olarak açıklandı. 2019'un aynı dönemine kıyasla yüzde 49 büyüyen Koru Sigorta'nın, üretim sıralamasında yükseldiği, pazar payını yüzde 0.19 artırdığı görüldü. Pandemi dönemine rağmen 2020 yılında çalışmaya başladığı 464 adet yeni satış kanalı ile yaklaşık bin 400 toplam satış kanalı ile sigortalılarına kesintisiz hizmet vermeye devam etti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.