14 Şubat Sevgililer Günü öncesi kırmızı gül fiyatları hareketlendi: 2021 çiçek fiyatları

Sevgililer Günü yaklaşırken, çiçek piyasası da hareketlendi. 14 Şubat öncesi Antalya’dan Avrupa, Balkan ülkeleri ve Türki Cumhuriyetlere 7 milyon dolar değerinde 70 milyon dal kesme çiçek gönderildi.

Sevgililer Günü yaklaşırken, çiçek piyasası da hareketlendi. 14 Şubat öncesi Antalya'dan Avrupa, Balkan ülkeleri ve Türki Cumhuriyetlere 7 milyon dolar değerinde 70 milyon dal kesme çiçek gönderildi.

İç piyasa da hareketlendi. Özellikle kırmızı güllere talep arttı. Bu da fiyatlara yansıdı. Bir dal gül 5 liraya seradan çıkarken, çiçekçide fiyatı 15 lirayı buluyor. Çiçekçiler, "Bu yıl gülün fiyatı 7.5 ile 15 lira arasında. Kurdelesi bile maliyeti artırıyor" dedi.

RENKLERİN DİLİ VAR
GÜL alırken rengine de dikkat etmek gerekiyor. Her renk farklı anlam taşıyor:
BEYAZ: Saflık, masumiyet, saygı, değerlilik


KIRMIZI: Aşk, cesaret, tutku, takdir, tebrik
PEMBE: Mutluluk, incelik, imrenme, tatlılık, teşekkür


SARI: Arkadaşlık, önemseme, hoş geldin, neşe
TURUNCU: Arzu, gurur


ŞEFTALİ: Takdir, samimiyet, minnettarlık
MAVİ: Eşsiz


SİYAH: İlişkinin sonu.

ÇİÇEKÇİYE VİRÜS AYARI
İçişleri Bakanlığı'nca valiliklere 12-13-14 Şubat'taki kısıtlamalara yönelik ek genelge gönderildi: Çiçek satışı yapan işyerleri, 12 Şubat 20.00-00.00 arasında evlere servis, 13-14 Şubat 10.00- 17.00 arasında işyerinden ve evlere servis, 17.00- 00.00 arasında ise evlere servis şeklinde hizmet verecek.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.