Pandemi döneminde kilolar arttı: Birçok insan kilo alınca, büyük bedene talep arttı

Kadın giyiminde büyük beden furyası, pandemi döneminde yeniden alevlendi. Birçok hazır giyim üreticisi koleksiyonlarında büyük beden ürünlere daha fazla yer vermeye başladı. Koleksiyonlarda elbiseden pantolona, paltodan cekete, tişörtten mayoya kadar çok sayıda seçeneğe yer verildi. Para dergisinin haberine göre, tüketicinin tasarımlara ilgisinden ve satışlardan memnun olan markalar, her sezon tasarımlar yapmaya devam edeceklerini söyledi.

takvim.com.tr takvim.com.tr
Kaynak GAZETE
Giriş Tarihi :06 Şubat 2021
Pandemi döneminde kilolar arttı: Birçok insan kilo alınca, büyük bedene talep arttı

Kadın giyiminde büyük beden furyası, pandemi döneminde yeniden alevlendi.

Birçok hazır giyim üreticisi koleksiyonlarında büyük beden ürünlere daha fazla yer vermeye başladı.

Koleksiyonlarda elbiseden pantolona, paltodan cekete, tişörtten mayoya kadar çok sayıda seçeneğe yer verildi.

Para dergisinin haberine göre, tüketicinin tasarımlara ilgisinden ve satışlardan memnun olan markalar, her sezon tasarımlar yapmaya devam edeceklerini söyledi.

56 BEDEN DE VAR


Faik Sönmez'in Yönetim
Kurulu Başkanı Mete Sönmez, talep olunca koleksiyonlarda büyük bedenlere yer verdiklerini belirterek, "Tüm ürünlerimizi 38-52 beden setinde üretiyoruz. Uygun ürünlerde 54/56 veya 2XL bedene kadar üretim yapıyoruz. 40-42, 44 ve 46 bedenler satışlarımızın yüzde 70'ini oluşturuyor" diye konuştu.

Mango da koleksiyonlarında büyük bedene yer veren markalardan. 6 yıl önce büyük beden için karar verildiğini anlatan marka yetkilileri, "Birçok kadının doğru kıyafetleri ve bedeni bulamadığı için üzüntü duyduğunu gördük, harekete geçtik" dedi.