E-ticarette tüketiciyi soğutan hatalar: Fazla mesaj bıktırıyor

E-ticarette en çok yapılan ve tüketiciyi soğutan hatalar açıklandı. İlk sırada mesaj yağmuru geliyor. İşte e-ticarette tüketiciyi bunaltan o hatalar...

Pandemiyle birlikte bugüne kadar küçüklü büyüklü 40 bin yeni e-ticaret sitesi açıldığını ifade eden TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi Cenk Çiğdemli, en sık yapılan hataları sıraladı:
● En hatalı davranışlardan biri, cep telefonu numaralarına devamlı mesaj atmaktır. Ayda birkaç seferden fazla mesaj veya e-posta göndermeyin.
● Site kaotik bir temaya sahipse, hey yerden pop-up'lar, renkli kutular çıkıp duruyorsa, kullanıcı hiçbir şey satın almadan siteden çıkacaktır.
● Alışveriş adımlarında formu ne kadar uzatır ve gereksiz bilgi isterseniz müşteriyi o kadar çok itersiniz.
● Ürün fotoğrafının çok küçük olması ilgiyi azaltıyor.
● Kullanıcı müşteri hizmetlerine ulaşamazsa, iadede sorun yaşarsa siteye olan güveni sarsılır.

E-TİCARETTEN SOĞUTAN HATALAR
Pandemiyle birlikte rekor e-ticarette başarılı olmak için tüketicilerini üzmemek ve sıkmamak gerekiyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.