Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran: Türkiye'nin kaybettiği bir yerde kazanan olmaz

Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran, "100'üncü yıla giderken ilk hedefimiz; iş, organizasyon ve hizmet modeliyle, şube yapısıyla, çalışanlarının yetkinliğiyle ve teknoloji altyapısıyla geleceğin bankasını inşa etmek" dedi.

Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran, "100'üncü yıla giderken ilk hedefimiz; iş, organizasyon ve hizmet modeliyle, şube yapısıyla, çalışanlarının yetkinliğiyle ve teknoloji altyapısıyla geleceğin bankasını inşa etmek" dedi.

2020'nin salgın nedeniyle insanlık açısından çok talihsiz bir yıl olarak geçtiğini ifade eden Aran, Türkiye'nin kaybettiği bir yerde kazananın olmayacağını söyledi.

Aran, "Hepimiz aynı gemideyiz. El birliği ile bu fırtınalı dönemi aşmalıyız. Ekonomide serbest piyasa dinamiklerine güvenmemiz, onun çalışmasına fırsat vermemiz ve öngörülebilirliği sabırla tesis etmemiz bence sorunları çözmek için yeter" diye konuştu. Aran, Türkiye'nin dijital bankacılıkta ilk 3'e girebilecek ülkelerden olduğunu kaydetti.

KRİPTO PARA 1 GECEDE KAYBOLABİLİR
Aran, dijital para ve kripto para konusunun birbirine karışmaması gerektiğini söyledi.

Blokzincir teknolojisi ve dijital paraların geleceğin teknolojileri olduğunu aktaran Aran, şunları kaydetti: "Yasal düzenleme yapılana ve piyasa yapıcılığı kavramı gelene kadar kripto paraya yatırılan birikimin bir gecede kaybedilmesi, yarılanması riski vardır."

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.