AXA Sigorta, pandemi sürecinde yaş sınırlaması veya ameliyat nedeniyle
evlerinde kalan sağlık sigortalılarının kendi ihtiyaçlarını rahatça karşılayabilmeleri için
'AXA Bağımsız Yaşam Hattı' adlı dijital danışma hattını geliştirdi. 65 yaş ve üstü olan sağlık sigortalılara ek olarak yakın dönemde ameliyat geçirmiş olan her yaştan sağlık sigortalılarının da faydalanabileceği
Axa Bağımsız Yaşam Hattı, müşterilerin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor. Axa Bağımsız Yaşam Hattı kapsamında
teknolojik danışmanlık, alışveriş desteği, ikamet edilen evde veya yazlıkta elektrik, su, çilingir, tadilat, boya gibi beklenmedik zamanlarda ortaya çıkabilecek durumlar için pek çok hizmet sunuluyor. Axa Bağımsız Yaşam Hattı'ndan faydalanmak isteyen 65 yaş ve üstü sağlık sigortalılarına teknolojik danışma, günlük market alışveriş desteği, ev içi tamir ve tadilat hizmetleri, halı ve koltuk yıkama organizasyonları, araç bakım ve tamir hizmetleri, konut güvenlik konularında uygulama ve danışmanlık, seyahat işlemleri ve hobi kulüpleri gibi
geniş bir hizmet yelpazesi sağlanıyor.
TEK TUŞLA SİZİNLE
AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan, "En öncelikli amacımız
hasar ödeyen şirketten öteye
geçmek ve bir çözüm ortağına
dönüşmek. Sektörde bir ilk
olan bu uygulamayla, sağlık
konusunda güvenilir bir
çözüm ortağı olmanın yanı
sıra en ihtiyaç duydukları
anlarda müşterilerimizin
yanında olduğumuzu
göstermek istiyoruz" dedi.
Axa Sigorta Bireysel Teknik Başkanı Sanem Çıngay ise "Dileyen
kullanıcılarımız Axa Bağımsız
Yaşam Hattı'na yeniden
tasarlanan AXAFit mobil
uygulaması üzerinden tek
tuşla ulaşabiliyor" diye
konuştu.