Dogecoin ve Bitcoin ne kadar oldu? Aniden değişti! 29 Nisan kripto para piyasalarında son durum

Kripto para piyasalarında bugün yine hareketli dakikalar yaşanırken Bitcoin ve Dogecoin'deki son durum gelişmeleri takip edenler tarafından araştırılıyor. Kripto para piyasalarındaki toplam piyasa hacmindeki payı 2018 yılı Ağustos ayından bu yana ilk kez Salı günü yüzde 50'nin altına gerileyen Bitcoin'in payı yüzde 49.4'e kadar indi. Ayrıca dün Elon Musk'ın kripto para birimi Dogecoin hakkında sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım kripto para biriminin yükselmesine neden olmuştu. Peki, Dogecoin ve Bitcoin ne kadar oldu? İşte son gelişmeler...

Dogecoin ve Bitcoin kripto para birimlerindeki son durumu merak edenler sabah saatleriyle birlikte konu hakkında araştırmalarını sıklaştırdı. Dün Elon Musk'ın Dogecoin ile ilgili attığı tweet Dogecoin'in yükselmesine neden olmuştu. Peki, Dogecoin ve Bitcoin ne kadar oldu? İşte 29 Nisan kripto para piyasalarında son durum

BİTCOİN 55,000 DOLAR SINIRINDA

Bitcoin, ABD merkezli çok uluslu banka JPMorgan Chase'in belirli müşterilerine sunmak üzere, yaz aylarının başlarında aktif olarak yönetilecek bir bitcoin fonu kuracağına ilişkin haberlerin de etkisiyle gelen alımlarla yükseldiği 55,000 dolar sınırına yakın işlem görüyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.