Your browser doesn’t support HTML5 audio

Coin çılgınlığı marka başvurularına sıçradı: 267 coin için marka başvurusu yapıldı

Hayatımıza 2009'dan itibaren giren Bitcoin gibi dijital paralara ilgi günümüzde zirve yaparken, bir hareketlilik de marka başvurularında yaşanıyor. Türk Patent ve Marka Kurumu'na finansal ve parasal hizmetler başlığı altında bugüne kadar 267 coin için marka başvurusunda bulunulduğu öğrenildi.

Hayatımıza 2009'dan itibaren giren Bitcoin gibi dijital paralara ilgi günümüzde zirve yaparken, bir hareketlilik de marka başvurularında yaşanıyor.

Türk Patent ve Marka Kurumu'na finansal ve parasal hizmetler başlığı altında bugüne kadar 267 coin için marka başvurusunda bulunulduğu öğrenildi.

İlk markanın coin adı altında 2012'de alınmasının ardından, daha yavaş ilerleyen marka başvuruları son 4 ayda rekor seviyelere ulaştı. 2021'in ilk 4 ayında kuruma 117 coin marka başvurusu yapıldı.

Bunlar arasında Türkcoin, reiscoin, helalcoin, rabiacoin, emlakcoin, inşaatcoin gibi markalar dikkat çekti. Barış ŞİMŞEK

DEV ŞİRKETLERİ GEÇTİ


5 ay önce 600 dolar seviyesinde bulunan Ethereum, dün 4 bin 72 dolar ile tarihi zirvesine çıktı.

Böylece Ethereum'un piyasa değeri 470 milyar doları aşarak pek çok dev şirketten çok daha değerli hale geldi. 8 yıllık mazisi bulunan kripto para birimi Ethereum sadece 5 ayda yüzde 600'e yakın yükseliş yaşadı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.