Bitcoin CANLI fiyatı: Bitcoin ne kadar oldu? Ethereum ve Tether kaç lira? Kripto paralarda son viraj...

Kripto para piyasasında yaşanan inişli çıkışlı grafik nedeniyle fiyatlar sıkı bir şekilde takip edilmeye başlandı. Bitcoin yavaş yavaş erimeye yüz tutarken gelen alımlarla 36 bini aşmayı başardı. Ethereum ise bu düzeylerde yatay hareket etmeye devam etti. Bu gelişmeler sonrası Ethereum, Dogecoin ve Bitcoin'deki son durum arama motorları üzerinden araştırılıyor. Peki, Bitcoin, Ethereum, Dogecoin ne kadar oldu? Bitcoin düşer mi, yükselir mi? İşte son gelişmeler...

ABD'den, kripto varlık piyasalarına bir "düzenleyici çereçve" oluşturulacağına ilişkin açıklamaların gelmesine karşın gelen alımlarla, 36,000 doları aşan Bitcoin ve 2,600 doları aşan Ethereum bu düzeylerde yatay hareket ederken, toplam piyasa hacmi de 1.5 trilyon doların üzerinde tutundu.


Cüzdan aktivitelerine bakıldığında uzun vadede birikim yapan Bitcoin yatırımcıları yeni bir pick olacak düşüncesiyle stok yapmaya devam ederken, Glassnode harcanan çıktı kar oranına (SOPR) göre, kısa vade yatırımcıları, yaşanan düşüşte satışlarını 5 kat arttırdı.
Son 24 saat içinde 35,787.09 ve 37,429.75 dolar arasında dalgalanan Bitcoin, yüzde 0.55 düşüşle 36.521.88 dolara gerilerken, birimin haftalık kaybı yüzde 7.74 olarak hesaplandı. Bitcoin'in toplam piyasa hacmi de 681 milyar dolar düzeyindeydi.


Kripto para piyasalarının ikinci büyük birimi Ethereum da, 2,531.16 ve 2,710.12 dolar arasında dalgalandığı son 24 saatte yüzde 0.45 düşüşle 2,621.65 dolara geriledi. Birimin haftalık kaybı yüzde 7.60 ve piyasa hacmi de yaklaşık 3.0 milyar dolarlık düşüşle 303 milyar dolar düzeyindeydi.
Kripto para piyasalarının üçüncü büyük birimi Tether de 0.9997 ve 1.00 dolar arasında dalgalandığı son 24 saatte 0.05 düşüşle 0.99 dolara geriledi. Birimin haftalık kaybı ise yüzde 0.16 ve piyasa hacmi de 61 milyar dolar düzeyindeydi.
Bu gelişmelerle tüm piyasalarda toplam hacim 1.0 trilyon 632 milyar dolar ile 1.5 trilyon doların üzerinde tutundu. Kripto para piyasalarında toplam hacim ilk kez;

- 7 Ocak'ta 1.0 trilyon dolar,
- 15 Şubat'ta 1.5 trilyon dolar,
- 10 Nisan'da 2.0 trilyon dolar,
- 7 Mayıs'ta 2.5 trilyon dolar sınırını aşmıştı.
Gelen satışların etkisiyle, kripto para piyasalarının en büyük 100 biriminden 60 birimin değeri son 24 saatte düşerken, ilk 10 birimden altı birim de düşenler arasındaydı.


Toplam 10,208 kripto para biriminin işlem gördüğü 387 piyasadaki toplam piyasa hacminin yüzde 41.8'ini Bitcoin, yüzde 18.6'sını da Ethereum oluşturuyordu. Tüm piyasalarda 24 saatlik işlem hacmi de 107 milyar dolar düzeyindeydi.
Albcoin Araştırma Müdürü Helin Çelik'in kripto para piyasası değerlendirmesi şöyle:
"Finansal Regülatör Başkanı Yao Qian, dijital para çalışmalarında Ethereum ağının seçilebileceğini ima etti.
"Qian, açıklamasının kişisel olduğunu belirtse de Ethereum'un adının bir dijital para çalışması içerisinde geçmesi dijital paraların akıllı para olarak inşa edilme sürecinde olduğunu düşündürttü. Süreç içerisinde ETH'ye pozitif yansıyacak bir atılım olarak değerlendirildi.
"Singapur merkezli çok uluslu banka DBS, ilk STO'sunda 15 milyon dolarlık dijital tahvil çıkardı. Yapılan açıklamalara göre dijital tahviller Digital Exchange (DDEx) aracılığıyla ihraç edildi. Dijital tahvilin 10,000 dolardan işlem görmesi bekleniyor.
"TCMB'nin kripto para raporu ortaya çıktı. Raporda "koşullara göre hareket etmeliyiz, biz kapalı ekonomi değiliz" söylemleri dikkat çekerken, kripto paraların değişim aracı olmayacağı, borsa için sermaye şartı aranacağı ve stopajın gündeme getirilebileceği üzerinde duruldu."

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.