Arıcılığa Sakarya katkısı

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 'Sakarya Irkı' arıların popülasyonunu artırarak, bal üretiminde Türkiye'yi zirveye taşımak hedefiyle '54 Katılımcı Arıcılık' projesini hayata geçirdi. 3 etaptan oluşan projenin ilk basamağında 550 Sakaryalı üretici, eğitim programına alındı. Temel eğitimi tamamlayan üreticiler arasından 42 katılımcı ile anlaşma yapıldı.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 'Sakarya Irkı' arıların popülasyonunu artırarak, bal üretiminde Türkiye'yi zirveye taşımak hedefiyle '54 Katılımcı Arıcılık' projesini hayata geçirdi. 3 etaptan oluşan projenin ilk basamağında 550 Sakaryalı üretici, eğitim programına alındı. Temel eğitimi tamamlayan üreticiler arasından 42 katılımcı ile anlaşma yapıldı.

3 aile ana arı üretimi, 5 aile suni oğul üretimi, 6 aile arı sütü üretimi, 4 kişi arı zehri üretimi ve 10 kişi de polen-propolis üretimi olmak üzere görev dağılımı yapılıp çalışmalara başlandı. Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, ikinci aşamada üreticilere ait kovanların Sakarya Botanik Cennet Vadisi'ne yerleştirildiğini aktardı. Projenin son etabında markalaşma ve üretimi pazara sürme sırasının geldiğini belirten Yüce, "BAL 54 isimli marka oluşturarak çiftçilerimizin ürettikleri balı tüketiciyle buluşturduk" diye konuştu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.