Ziraat Bankası mobil internet neden açılmıyor? Ziraat çöktü mü? Ziraat uygulaması çalışmıyor!

Ziraat Bankası mobil internet neden açılmıyor? Ziraat uygulaması çalışmıyor! Ziraat çöktü mü? Ziraat Bankası mobil ve internet uygulamasında birkaç saattir süren erişim sıkıntısı devam ediyor. DownDetector verilerine göre; Ziraat Bankası'ndaki sistemleri etkileyen bir sorun bulunuyor. Vatandaşlar sosyal medyada ekran görüntüsüyle birlikte Ziraat Bankası'nda yaşanan sorunu paylaşıyor. 14 Temmuz günü de bankanın mobil ve internet sistemlerine erişimde kısa süreli bir sıkıntı yaşanmıştı. Ancak bugün süren sıkıntının daha uzun olması nedeniyle 16 Temmuz Ziraat çöktü mü sorusunun cevap aranıyor. Peki; Ziraat mobil internet neden açılmıyor? Ziraat uygulaması çalışmıyor hatası hakkında merak edilen bilgiler haberimizde!

Ziraat Bankası çöktü mü? Ziraat Bankası internet ve mobil kullanıcıları programlara giriş yapamadığını belirtiyor. Ziraat Bankası sistemleri çöktü mü sorusuna da arama motorlarında yanıt aranıyor. Geçtiğimiz günlerde Akbank'ta yaşanan hatanın ardından şimdi de Ziraat Bankası sistemlerinde hata olduğu belirtiliyor. İşlem yapmak isteyen vatandaşlar, işlemlerini gerçekleştiremediğine dair uyarıyla karşılaşıyor.

AÇIKLAMA HENÜZ YOK!

Şu an için Ziraat Bankası, söz konusu erişim sorunu ile ilgili resmi bir açıklamada bulunmuş değil. Bu nedenle sorunun geçtiğimiz haftalarda ülkenin en büyük gündem maddelerinden biri olan Akbank erişim sorunu gibi büyük bir sorun mu yoksa kısa sürede çözülebilecek küçük bir sorun mu olduğu bilinmiyor.

ZİRAAT BANKASI ÇÖKTÜ MÜ?

Özellikle Kurban Bayramı öncesinde dağıtılacak primlerin yüksek bölümünün Ziraat Bankası kullanıcılarına yatırılması sebebiyle işlem sayısı da bir hayli fazla.

14 Temmuz tarihinde sunucular bir süre devre dışı kalmış, mobil ve internet sistemlerine giriş yapılamamıştı. Buna benzer sorunun 16 Temmuz günü tekrarlandığı belirtiliyor. Ziraat mobil kullanıcıları sistemlere erişim sağlayamıyor.

ZİRAAT MOBİL AÇILMIYOR!

Ziraat Bankası internet bankacılığına erişim henüz sağlanamıyor. Uygulamada yaşanan sorunun nedenine ilişkin Ziraat Bankası tarafından resmi açıklama henüz gelmedi.

Sosyal medyada duruma ilişkin tweet atan Ziraat Bankası uygulaması kullanıcıları, sorunun en kısa zamanda çözülmesini talep ettiğini ve kalıcı olmadığını umduklarını ifade ettiler.

ZİRAAT BANKASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ NASIL ULAŞILIR?

444 00 00 - 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 24 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezimizden finansal işlemlerinizi yapabilmeniz için Telefon Bankacılığı müşterisi olmanız gerekmektedir. Bu hizmetten yararlanmak için en yakın şubeden başvuruda bulunabilirsiniz. Bireysel İnternet Bankacılığı hizmetimizi kullanıyorsanız, başvurunuzu İnternet şubesinden de kolaylıkla yapabilirsiniz.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.