16 Temmuz Ziraat uygulama giriş sorunu! Ziraat Bankası mobil neden açılmıyor, sorun ne zaman düzelecek?

16 Temmuz Ziraat uygulama giriş sorunu hakkında araştırmalar artış gösterdi. Ziraat Bankası mobil uygulamasını kullanan kişiler bazı erişim sorunları olduğunu belirtiyor. Bazı işlemlerini halletmek isteyen kişiler programa giriş yapamadığını söylüyor. Peki, Ziraat Bankası mobil neden açılmıyor? Ziraat uygulama giriş sorunu mu var? Ziraat mobil çöktü mü? İşte giriş hata problemi hakkında bilgiler...

takvim.com.tr takvim.com.tr
Giriş Tarihi :16 Temmuz 2021 , 11:11 Güncelleme Tarihi :16 Temmuz 2021 , 11:32
16 Temmuz Ziraat uygulama giriş sorunu! Ziraat Bankası mobil neden açılmıyor, sorun ne zaman düzelecek?

İÇİNDEKİLER

Sabah saatleriyle birlikte Ziraat Bankası müşterileri mobil uygulamada ve internet bankacılığında problem yaşandığını belirtiyor. Yaşanan bu gelişmenin ardından sorunun neden kaynakladığı sık sık araştırmaya başlandı. Peki, Ziraat Bankası mobil neden açılmıyor, neden hata veriyor? Ziraat uygulama giriş sorunu mu var? Ziraat mobil çöktü mü? Giriş hata problemi nedir? İşte merak edilenler...

ZİRAAT MOBİL UYGULAMA NEDEN AÇILMIYOR?

Sunucularda bir süreliğine sorun yaşandığı kullanıcılar tarafından belirtilirken bankadan konuyla ilgili bir açıklama henüz yapılmadı.

İşte merak edilen son gelişmeler;

ZİRAAT BANKASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ NASIL ULAŞILIR?

444 00 00 - 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 24 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezimizden finansal işlemlerinizi yapabilmeniz için Telefon Bankacılığı müşterisi olmanız gerekmektedir. Bu hizmetten yararlanmak için en yakın şubeden başvuruda bulunabilirsiniz.

Bireysel İnternet Bankacılığı hizmetimizi kullanıyorsanız, başvurunuzu İnternet şubesinden de kolaylıkla yapabilirsiniz.

MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ'NDEN HANGİ İŞLEMLERİ YAPABİLİRİM?

Hesap İşlemleri

Vadesiz Hesap Açma / Kapama
Bakiye ve Hesap Hareketleri
Para Transferleri

Virman
Havale
EFT
Düzenli Havale / EFT Talimatı
Cebe Para Transferi
Yatırım İşlemleri

Döviz Alış / Satış
Yatırım Fonu Alış / Satış
Hazine Bonosu - Devlet Tahvili Alış / Satış
Eurobond Alış /Satış
Altın Alış / Satış
Repo
Kart İşlemleri

Kredi Kartı Ekstre ve Borç Bilgileri
Kayıp Çalıntı Kart Bildirimleri
Kart Yenileme İşlemleri
Hesap Kesim Tarihi Değişikliği
E-mail ile Ekstre Gönderme / E-ekstre Talimatı Alma
Sonradan Taksitlendirme
Nakit Avans – Taksitli Nakit Avans İşlemleri
Borç Ödeme/ Otomatik Ödeme Talimat İşlemleri
İşlem Kısıtı Ekleme / Kaldırma
Bankkart Taksit İşlemleri
Kart Özellikleri Öğrenme ve Başvurma
Kart Akıbeti Öğrenme
Diğer bilgi Alma / Güncelleme İşlemleri
OGS / HGS İşlemleri

Bakiye ve Geçiş Bilgileri
Talimat İşlemleri
Bakiye Yükleme
Ekstre Alma
Şifre İşlemleri

Kart Şifresi
İnternet ve Mobil Bankacılık Şifresi
Telefon Bankacılığı Şifresi
Ödemeler

Fatura Ödeme
GSM TL Yükleme
Vergi Ödemeleri
SGK Prim Ödemeleri
Trafik Cezası
Üniversite ve Harç Ödemeleri
Bağış İşlemleri
Otomatik Ödeme Talimatı İşlemleri
İnternet Bankacılığı Destek Hizmetleri

Giriş Tercih Değişikliği
Limit ve Erişim Bilgileri Güncelleme
OTP İşlemleri
Teknik Destek
Başvuru ve Başvuru Sonucu Takip

Kredi Kartı Başvurusu
Kredi Başvurusu
Kredili Mevduat Hesabı Başvurusu
Ek Kart Başvurusu
Kredi Kartı Limit Artış Başvurusu
OGS Başvurusu
Bilgi Alma

Kart Ürün Özellikleri
Döviz Kurları
Vadeli Faiz Oranları
Repo Oranları
Bireysel Kredi Faiz Oranları