‘NBA ligindeyiz’

İngiltere ile adım attığı Avrupa’da 7 ülkeye ulaşan Getir, şimdi de Şikago ile Amerika’ya girdi. Kurucu Nazım Salur, ‘Getir’i kurarken 1 liram yoktu. Bir hayalden yola çıktım. Hedefimiz 300 şehre ulaşmak’ dedi.

Ocak ayında İngiltere ile yurt dışına adım adan Getir, Amerika operasyonuyla yurt dışında faaliyet gösterdiği ülke sayısını 9'a çıkardı.
ABD'deki ilk durağı Şikago olan şirketin genişlemesi New York ve Boston ile devam edecek. Getir'in Kurucusu Nazım Salur, "Getir 6 yıl önce 1 liram olmadan kurduğum bir iştir. Bazı insanlardan kaynak bularak bu işe başladık" dedi.
Amerika maceralarını basket takımı ile örneklendiren Salur, "Türkiye'de bir takımdık, Avrupa'da Euroleague'e gittik, şimdi NBA'de oynuyoruz" dedi.
7.7 MİLYAR $ DEĞERLEME
Hedeflerinin global bir marka oluşturmak olduğunu belirten Salur, "Aldığımız 1.1 milyar doların üzerinde yatırımla 7.7 milyar dolar değerlemeye ulaştık. Artık Avrupa'nın en büyük şehirlerinde Getir kuryelerini görüyorsunuz. 5 harfli 2 heceli bir kelimeyi dünyaya sevdiriyoruz. Bu topraklardan çıkan bir şirketin bunu başardığını göstermek istiyoruz" diye konuştu.
Salur, 47 ülkeden 30 bin çalışana ulaştıklarını ve bin çalışanın şirkete ortak olduğunu söyledi.
TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.