İnternetten alışveriş yapan tüketiciler dikkat! Son dönemde stok oyunu şikayetleri arttı. Sattığı ürünün fiyatını artırmak isteyen kimi satıcılar, 'stok yok' diyerek siparişi iptal ediyor, daha sonra yeni etiketle yeniden satışa sunuyor. Konuyla ilgili şikayetlerin arttığı belirtilirken; Tüketici Dernekleri Federasyonu Genel Başkanı Aziz Koçal, bu durumla karşılaşan tüketicilerin yapabileceklerini anlattı. Koçal, şu bilgileri verdi: "Tüketici, yüksek fiyattan ürününü alıp ilk siparişi ile son sipariş arasındaki fiyat farkının talebi için tüketici hakem heyetlerine başvurabilir. Bunun için mutlaka fiyatların ekran görüntüsü alınmalı. Aynı zamanda tüketici o ekran görüntüleri ile Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu'na da şikayette bulunarak firma hakkında inceleme başlatabilir. Stokta ürün bulunmadığından para iadesi geç yapılmış ve para iadesi yapıldığında sitede aynı ürün yeni fiyatla satışa sunulmuş ise yine hakem heyetine başvurarak aradaki farkı talep edebilir."