Hazine ve Maliye Bakanlığı 2 bin 800 kişilik enflasyon timi oluşturuyor! Günde 2 bin denetim

Market oyunlarına Hazine ve Maliye Bakanlığı bünyesinde 2 bin 800 kişilik enflasyon timi oluşturuldu. Anadolu’nun her tarafından günde 2 bin adrese gidilecek.

KDV indiriminin ardından Hazine ve Maliye Bakanlığı bünyesinde 2 bin 800 kişilik enflasyon timi oluşturuldu. Her biri 2 vergi müfettişi, 2 gelir uzmanından oluşan timler temel tüketim ürünlerine ilişkin olarak Anadolu'nun her tarafında günde 2 bin adrese gidecek. Enflasyon timleri; toptan satış, üretim ve perakende satışta kendi aralarında zam yapılıp yapılmadığını, KDV indirimlerini denetliyor. 1 ay, 1 hafta önceki e-faturalar sistemden çekilerek ortalama alış fiyatları çıkarılıyor. Et, yumurta ve tavuk ürünlerinin fiyatı öncelikle incelenecek, üretim yeri açısından Balıkesir, Kayseri, Konya, gibi illerde de denetimler yoğunlaştırılacak. Enflasyon timi bin 400'ü vergi müfettişi, bin 400'ü de gelir uzmanı olmak üzere 2 bin 800 kişiden oluşuyor. Yaklaşık 500 kişilik ekip ise denetimlerin yüzde 40'ının yapıldığı İstanbul'da görev yapıyor. Enflasyon timleri, 'gıda, otomotiv, elektrikli ev aletleri, inşaat ve yapı malzemeleri, tekstil' başta olmak üzere 35 faaliyet alanında denetim yürütüyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.