Your browser doesn’t support HTML5 audio

Pandemide dünya havayolu şirketleri büyük sarsıntı yaşarken THY Rusya-Ukrayna krizine hazırlıklı yakalanadı

Pandemide dünya havayolu şirketleri büyük sarsıntı yaşarken; süreci başarıyla atlatan THY, Rusya-Ukrayna krizine de hazırlıklı yakalandı. THY Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat, ‘Benzer krizleri atlattık. Bunu da atlatırız’ dedi...

Pandemi dünyada en çok havacılık ve turizm sektörlerini etkiledi. Sınırların kapatmasıyla dünyanın dev şirketleri krize girerken, on binlerce çalışanını işten çıkarttı. Türk Hava Yolları (THY) bu dönemde hem hiçbir çalışanını işten çıkartmazken, aldığı tedbirler ve özellikle kargo sayesinde bu krizi fırsata çevirdi. 2021'de toparlanma sürecine giren sektör şimdi de Rusya- Ukrayna krizi ile karşı karşıya. Dün bilanço rakamlarını açıklayan THY, 2021 yılının dördüncü çeyreğini 619 milyon dolar esas faaliyet kârı ve 225 milyon dolar net kâr ile tamamladı. Genel Müdür Bilal Ekşi ve diğer yöneticileriyle birlikte sorularımızı cevaplandıran THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, Rusya- Ukrayna krizinin etkilerinin sınırlı olacağını belirterek, "Umarım barış hakim olur. Rusya ve Ukrayna, operasyonlarımız içinde yüzde 2-3 paya sahip. Kargoda daha az. Bunu da atlatırız" dedi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.