Yatırıma davet! Gayrimenkul profesyonelini ağırlayan MIPIM ilgi odağı oldu

Türkiye, 100 farklı ülkeden 500 milyar dolarlık varlığı yöneten binlerce gayrimenkul profesyonelini ağırlayan MIPIM’e İstanbul Çadırı’yla çıkarma yaptı, ilgi odağı oldu. Bakan Kurum, ‘Tüm sektörlerde fırsatlar var’ diyerek yatırımcıları davet etti.

Dünya gayrimenkul sektörü, geçtiğimiz hafta Fransa'nın Cannes şehrinde düzenlenen Uluslararası Gayrimenkul Fuarı MIPIM'de buluştu. 15-18 Mart'ta gerçekleştirilen fuar, 100 farklı ülkeden 600 şehir ve yerel yönetiminden toplam 500 milyar dolarlık varlığı yöneten binlerce gayrimenkul profesyonelini ağırladı. Türkiye ise bu yıl fuara yenilenen İstanbul Çadırı ile katıldı. Proje maketleri yerine 'dijital tanıtım'ların yer aldığı çadır, büyük ilgiyle karşılaştı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, fuarda, yatırımcılarla buluştu. Türkiye'deki yatırım potansiyel ve fırsatlarını anlatan Kurum, "Sadece konut ve ticarette değil, eğitimde, sanatta, kültürde, sanayide, turizmde, tüm alanlarda ve tüm sektörlerde bu fırsatlar var. Ülkemiz, şehirlerimiz yatırım açısından yüksek potansiyel içeriyor" dedi. Kurum, yabancı yatırımcılarla ilişkilerin daha iyi yönetilebilmesi için ülkelerdeki Türk Büyükelçilikleri bünyesinde Çevre Şehircilik Müşavirlikleri kuracaklarını açıkladı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.