Ramazan ayında marketlerde sebze-meyve fiyatları yükselişe geçerken, üretici-tezgah fiyat farkı da büyüdü. Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Başkanı Şemsi Bayraktar, 30 Mart-11 Nisan'da markette 40 ürünün 29'unda fiyat artışı görüldüğünü belirterek, "Fiyatı en fazla artan ürün yüzde 40 ile beyaz lahana oldu. Yüzde 31.29 ile pırasa, yüzde 29.85 ile maydanoz, yüzde 26.51 ile marul izledi" dedi. Ramazan ortasında üretici ile market arasındaki fiyat farkının en fazla yüzde 494.50 ile elmada olduğunu aktaran Bayraktar, "Elma 5.9, kabak 4.6, limon 4.5, maydanoz 4.3 kat fazlaya tüketiciye satıldı" diye konuştu.