Anneler günü e-ticaret alışverişini hareketlendiriyor! Online alışverişlerin 21 milyar lirayı aşması bekleniyor

E-ticaret alışverişlerinde Anneler Günü hareketliliği yaşanıyor. Online alışverişlerin 21 milyar lirayı aşması bekleniyor. İşte sizler için derlediğimiz 7 Mayıs tarihli TAKVİM gazetesi ekonomi haberleri...

Elektronik Ticaret İşletmecileri Dermeği Başkanı (ETİD) Emre Ekmekçi, geçen yıl Anneler Günü'nün salgının etkisinde geçtiğini, bu yılın Anneler Günü'nün Ramazan Bayramı'nın bitimine denk geldiğini, bu sebeple alışverişlerin artmasını beklediklerini söyledi. Anneler Günü kapsamındaki alışverişlerin e-ticaret verilerine olumlu katkı sağlayacağını beklediklerini belirten Ekmekçi, "Bu yılın Anneler Günü kampanyalar dönemi için online sektör olarak toplam 21 milyar liranın üzerinde bir hacim bekliyoruz" diye konuştu. Ekmekçi, 300 lira olan alışveriş sepet tutarının bu yıl 350 lira olmasını beklediklerini aktardı. GittiGidiyor Ticari Direktörü Bülent Elçin de "24 Nisan'da başlayan alışverişlerin ortalama sepet tutarının 520 lira olarak gerçekleştiğini söyleyebilirim" dedi
ÇİÇEK GİBİ HAZIRLIK
Türkiye'nin kesme çiçek üretim merkezlerinden Yalova'da, yaklaşık 3 bin 800 dekar alanda süs bitkisi yetiştiriciliği yapan üreticiler, Anneler Günü öncesi yoğun mesai harcıyor. İl Tarım Müdürü Suat Parıldar, yıllık 160 milyon çiçek üretimiyle 4'ncü sırada yer aldıklarını, yıllık 2-2.5 milyon orkide ürettiklerini söyledi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.