Yayla Agro Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. paylarının 11-12-13 Mayıs 2022 tarihleri arasında gerçekleştirilen halka arzında satışa sunulan payların %5'inden fazlasını alan yatırımcıya ait bilgiler aşağıda ve ekte yer almaktadır.
YAYLA AGRO GIDA HAKKINDA
Temel gıda ve bakliyat sektörünün öncü şirketlerinden Yayla Agro Gıda; global vizyonu, modern tesisleri, teknoloji altyapısı, kalite ve Ar-Ge'ye verdiği önemle 1996'da başlayan global üretici ve marka yolculuğunu istikrarlı büyümeyle sürdürmektedir.
Ankara ve Mersin'de toplam 85.456 metrekarelik alan üzerine kurulu tesislere ve yıllık 957.600 ton – 34.560.000 hazır paket üretim kapasitesine sahip Yayla Agro Gıda; Fortune, Capital, Türkiye İhracatçılar Meclisi gibi kurumların en büyükler sıralamalarında yer almakta, üretim kapasitesi ve pazar payında Türkiye'de lider konumda bulunmakta ve markette satılan her iki bakliyat ürününden biri Yayla Agro tarafından üretilmektedir.
BRC, Halal, Kosher, IFS, ISO gibi sertifikalarına sahip ürünlerini 81 ilde 65 bayi ve 60 binden fazla perakende noktasında sunan Yayla Agro Gıda, 100'den fazla ülkeyle dış ticaret ilişkisine sahiptir.
Geniş ürün yelpazesi yurtiçinde; A'la Çiftçi, İri DANEM ve Yunus markalarıyla raflarda yerini almaktadır. Yurt dışında ise Legurme markası ile ürünlerini sunmaktadır Legurme, Ticaret Bakanlığı TURQUALITY destek programınca desteklenen global marka adayımızdır.
Yayla Agro, 2019'da European Business Awards'ın tarım ve gıda dalında Avrupa'nın en iyi markaları arasında yer almış ve Türkiye Ulusal Şampiyonu olarak seçilmiştir.
Sektörünün ilk ve tek Ar-Ge merkezine sahip Yayla Agro Gıda, Türkiye'de bir ilk olan Yemek Hazır serisiyle pratik ve güvenle tüketebilecek ürünler sunuyor. Katkısız, koruyucusuz, ev yapımı tadında yemeklerin yer aldığı serinin tüm malzemeleri özenle seçilmekte soğuk zincire ihtiyaç duymayan BPA'sız ambalajları, içerisindeki yemeklerin besin değerini ve lezzetini 36 aya kadar korumaktadır. NielsenIQ BASES Çığır Açan İnovasyonlar 2021'de gıda kategorisinde ödül alan "Yemek Hazır" serisi için hazırlanan iletişim stratejisi, reklam ve pazarlama dünyasının en prestijli yarışması Effie 2021'in "Gıda" kategorisinde Gümüş Effie ödülünü kazanmıştır.