Türkiye'nin 4'üncü büyük bankası olan Halkbank 5.5 yılda ekonomiye 1.5 trilyon TL destek sağladı

Osman Arslan, geçen yıl ve bu yıl esnafa 52 milyar lira destek sağladıklarını söyledi. İşte sizler için derlediğimiz 24 Mayıs tarihli TAKVİM gazetesi ekonomi haberleri...

Küçük esnaf ve sanayi erbabına uygun koşullarla kredi kullandırma amacıyla 1938 yılında Mustafa Kemal Atatürk'ün himayesinde kurulan Halkbank, bu yıl 84'üncü yaşını kutluyor. Halkbank, yeni yaşına girerken, Türkiye'nin 4'üncü büyük bankası konumuyla aktif büyüklüğünü 965.3 milyar liraya yükseltti. KOBİ kredilerinde 255 milyar liralık hacim ve yüzde 18.4'lük pazar payıyla lider konumunu koruyan Halkbank, son 5.5 yılda milli ekonomiye sağladığı 1.5 trilyon lirayı aşan destek ile reel sektörün yanında yer aldı. Halkbank Genel Müdürü Osman Arslan, ilk çeyrekte 807.8 milyar liraya ulaşan kredi rakamıyla ülke ekonomisine finansal seçenekler sunmayı aralıksız sürdürdüklerini belirterek, "Müşterilerimizle bütünleşmiş şekilde halkın bankası olmanın onurunu tüm kalbimizle hissediyoruz. Gençliğimizin enerjisi, 84 milyonun gücü ve ticari hayata verdiğimiz destekle aşamayacağımız hiçbir engel yok. Türkiye'ye inanıyoruz, gelecek biziz" dedi.
RAKAMLARLA HALKBANK
AKTİF: 965.3 milyar TL
TOPLAM KREDİ: 807.8 milyar TL
TOPLAM MEVDUAT: 673.2 milyar TL
YURT İÇİ ŞUBE SAYISI: 1.028
TOPLAM MÜŞTERİ SAYISI: 18 milyon
DİJİTAL MÜŞTERİ SAYISI: 4.8 milyon
TOPLAM AKTİF MÜŞTERİ SAYISI: 12 milyon

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.