Kurban Bayramı'nın 9 güne çıkartılmasıyla iç turizm hareketlendi!

Kurban Bayramı tatilinin 9 güne çıkartılması iç turizmi hareketlendirdi. Sahillerde şimdiden birçok yer dolarken fiyatların yüksekliği tepki çekiyor...

Kurban bayramı tatilinin 9 güne çıkartılması hatta arefe gününü de izne katanlar için 10 günlük tatil imkanı turizmi hareketlendirdi. Başta sahil bölgeleri olmak üzere birçok tatil beldesinde doluluk oranları yüzde 90'lara yaklaşırken büyükşehirlerin çevresindeki beldelere de yoğun talep oluyor. İstanbul'un yakın çevresi Şile, Polenezköy, İznik, Yalova, Ayvalık gibi bölgelere de özellikle yerli turist rağbet gösteriyor. Bu yıl sadece acenteler vasıtasıyla 1 milyon kişi tatil rezervasyonu yaptırırken 10 milyondan fazla vatandaşın yer değiştirmesi bekleniyor. Bayram dönemi rezervasyonlarında Ege bölgesinde özellikle Bodrum, Kuşadası, Fethiye, Marmaris, Sarıgerme ön plana çıkıyor. Akdeniz bölgesinde Kemer, Alanya, Belek ve Lara bölgelerine talep bulunuyor. Ayrıca Karadeniz bölgesinde de hareketlilik yaşanıyor. Ege ve Akdeniz kıyısındaki tesislerde konaklama tercih edenler için 3 yıldızlı otellerde gecelik oda fiyatı 800 lira, 4 yıldızlı otellerde 1400 lira, 5 yıldızlı otellerde ise 2 bin lira seviyelerinden başlıyor. Bu fiyatlar tesisin niteliğine ve hizmet kalitesine göre daha yüksek seviyelere çıkıyor. Bayram döneminde 1 haftalık villa kiralama fiyatları da ortalama 15 bin liradan başlıyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.