Osmangazi Köprüsü rekor kırdı! Garantiyi karşılama oranı yüzde 200'ü aştı

Körfez geçişini 6 dakikaya indiren Osmangazi Köprüsü’nden geçen araç sayısı 8 Temmuz’da 80 bini, garantiyi karşılama oranı yüzde 200’ü aştı. İşte sizler için derlediğimiz 12 Temmuz tarihli TAKVİM gazetesi ekonomi haberleri...

İstanbul Havalimanı'nın 8 Temmuz'da bin 422 uçuş ve 230 bin yolcu ile çifte rekor kırmasının ardından, Osmangazi Köprüsü'nde de tarihi zirveye ulaşıldı. Ulaştırma Bakanı Adil Karaismailoğlu, Osmangazi Köprüsü'nde 8 Temmuz'da 80 bin 624 araç geçişi ile rekor kırıldığını kaydetti. 4 Temmuz'da 43 bin 301 aracın kullandığı Osmangazi Köprüsü'nün garanti karşılama oranının yüzde 108 olduğunu belirten Karaismailoğlu, şu bilgileri verdi: "5 Temmuz'da 43 bin 492 araç geçişi ile garanti karşılama oranı yüzde 109, 6 Temmuz'da 49 bin 453 araç ile garanti karşılama oranı yüzde 124 oldu. 7 Temmuz'da 64 bin 296 araç köprüden geçiş yaptı. Garanti karşılama oranı da yüzde 161'e yükseldi. 8 Temmuz günü 80 bin 624 araç geçişi ile rekor kırıldı. Garanti karşılama oranı yüzde 202'lere çıktı. Son 6 ayda ortalama 46 bin araç Osmangazi Köprüsü'nü kullandı. Planlı yatırımlarımızla milletimize hak ettiği projeleri kazandırmaya devam ediyoruz." 1915 Çanakkale Köprüsü'ne ilişkin de Karaismailoğlu, "4 Temmuz'da 7 bin 31 araç geçiş yaparken, 8 Temmuz'da 14 bin 275 araç köprüyü kullandı" dedi.oklu için 82 ve koyun için 70 lira olarak belirlendi. Cari karkas kilogram alım fiyatlarına ilave olarak kilogram başına 1 lira prim ödemesi yapılacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.