SON DAKİKA! Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci duyurdu: Çiftçilerin destekleri bugün hesaplara yatıyor

Son dakika haberine göre Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, 926 milyon TL'lik tarımsal destekleme ödemelerinin bugün çiftçilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu.

Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci, tarımsal destekleme ödemeleri kapsamında, bugün itibariyle çiftçilerin hesaplarına 926 milyon 971 bin 88 lira aktaracaklarını duyurdu.
Bakan Kirişci, yapılacak destekleme ödemelerine ilişkin şu bilgileri paylaştı:
"Çiğ süt desteği kapsamında 592 milyon 827 bin 987 lira, TMO alımları prim desteği kapsamında 249 milyon 809 bin 211 lira, bireysel sulama hibe desteği kapsamında 62 milyon 995 bin 175 lira, kırsal kalkınma yatırımları desteği kapsamında 20 milyon 242 bin 604 lira, Uzman Eller Projesi desteği kapsamında 1 milyon 96 bin 111 lira, olmak üzere toplamda 926 milyon 971 bin 88 liralık destekleme ödemelerini bugün itibariyle çiftçilerimizin hesaplarına aktarmaya başlıyoruz. Hayırlı ve bereketli olsun"
Çiğ süt destekleri T.C. kimlik numarasının son hanesine göre iki dilim halinde, diğer destekler ise tek seferde hesaplara yatırılacak. Buna göre, çiğ süt desteği ödemeleri, T.C. kimlik numarasının son hanesi 0,2,4 olanlara 28 Ekim 2022 tarihinde saat 13.00'den sonra, 6 ve 8 olanlara ise 4 Kasım 2022 tarihinde saat 18.00'den sonra hesaplara aktarılacak.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.