Türkiye'de ünlü Kasım indirimleri sona erdi. Bu döneme ilişkin verilerini açıklayan Şikayetvar, bir önceki yılın aynı dönemiyle kıyaslandığında e-ticaret sektörüyle ilgili şikayetlerin Kasım'da yüzde 36 arttığını ve sadece bir ayda e-ticaret sektörüne 50 binin üzerinde şikayet geldiğini duyurdu. Kargo şikayetlerinin de Kasım ayında yüzde 70 artış kaydettiğini belirten Şikayetvar'ın açıklamasına göre, tüketiciler e-ticaret ve pazaryeri siteleriyle ilgili en çok iptal, iade ve değişim konularında şikayette bulundu. Fiyat ve ödeme en çok şikayet edilen ikinci konu olurken, gönderilen ürünün kalitesizliği üçüncü sırada yer aldı. Kargo sektörüyle ilgili tüketiciler tarafından en çok şikayet edilen konu ise ürünlerin geç teslimatı olurken, ürünün adrese ulaşmaması ve personel davranışı şikayet edilen diğer konular arasında yer aldı.