TÜİK verileri açıkladı: Tüketici güven endeksi şubatta arttı

Son dakika haberleri... Türkiye İstatistik Kurumu, tüketici güven endeksi verilerini açıkladı. TÜİK'in açıkladığı verilere göre tüketici güven endeksi şubatta yüzde 4,3 artarak 82,5 olduğunu açıkladı.

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), tüketici güven endeksinin şubatta yüzde 4,3 artarak 82,5 olduğunu açıkladı.

TÜİK, Şubat 2023 dönemine ilişkin tüketici güven endeksi verilerini açıkladı.

TÜKETİCİ GÜVEN ENDEKSİ YÜZDE 82,5 OLDU
Buna göre; TÜİK ve Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) iş birliğiyle yürütülen tüketici eğilim anketi sonuçlarından hesaplanan tüketici güven endeksi, şubat ayında bir önceki aya göre yüzde 4,3 oranında artarak 82,5 oldu.

Hanenin maddi durumu endeksi yüzde 6,3 artarak 65,5, gelecek 12 aylık dönemde hanenin maddi durum beklentisi endeksi 5,4 artarak 84,2, gelecek 12 aylık dönemde genel ekonomik durum beklentisi endeksi yüzde 3,8 artarak 85,8, gelecek 12 aylık dönemde dayanıklı tüketim mallarına harcama yapma düşüncesi endeksi yüzde 2,5 artarak 94,5 oldu.

Öte yandan, tüketici eğilim anketi verilerinin önemli bir kısmının 6 Şubat 2023'ten önce derlendiği için sonuçların büyük ölçüde deprem öncesi durumu yansıttığı açıklandı.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.