THY başarısını bu yıl da korudu: Üst üste 6. kez Türkiye'nin "En Değerli Markası"

THY ilk sırayı bırakmıyor... "Türkiye’nin En Değerli Markaları" araştırmasında 2018, 2019, 2020, 2021 ve 2022'de olduğu gibi bu yıl da ilk sırada yer aldı.

Türk Hava Yolları (THY), "Türkiye'nin En Değerli Markaları" araştırmasında 2018, 2019, 2020, 2021 ve 2022'de olduğu gibi bu yıl da ilk sırada yer aldı.

THY Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, uluslararası lider marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın 2023 yılı "TURKEY100 - Türkiye'nin En Değerli Markaları" araştırması tamamlandı.

Bu yıl da listede ilk sırayı 2018, 2019, 2020, 2021 ve 2022'de olduğu gibi THY aldı.

THY, 2022 yılında 1,6 milyar dolar olan değerini yüzde 26 artırma başarısı gösterip 2,02 milyar dolar değere ulaştı. Üst üste altıncı kez bu unvana layık görülen bayrak taşıyıcı hava yolu zirvedeki yerini de perçinledi.

"YÜKSEKTEN UÇUŞUMUZU SÜRDÜRECEĞİZ"
Açıklamada görüşlerine yer verilen THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, şirketin üst üste altıncı kez Türkiye'nin "En Değerli Markası" olmasından gurur duyduklarını belirtti.

Bolat, 90 yıl önce kurdukları hayal kapsamında "Türkiye'nin kanatları" olan markalarını daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceklerini söyleyerek, "Mavi gökyüzünde olduğu gibi markalar liginde de yüksekten uçuşumuzu sürdüreceğiz. Bu başarıda pay sahibi olan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

HER YIL DÜNYANIN EN BÜYÜK 5 BİN MARKASINI DEĞERLENDİRİYOR
Bağımsız marka değerleme ve danışmanlık şirketi olan Brand Finance, 1996 yılından beri pazarlama ile finans arasında köprü kurma amacını taşıyor.

Yirmi yıldan daha uzun bir süredir markaların finansal değerini hesaplayan şirket, her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasını değerlendiriyor, markaları ülke ve sektör bazında sıralayarak kamuoyu ile bu bilgileri paylaşıyor.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.