Girişimcilere 150 bin dolar destek

Sabancı Holding Strateji ve İş Geliştirme Grup Başkanı Gökhan Eyigün, “Sürdürülebilirlik ve dijital odaklı dönüşüme öncülük etmeyi en büyük önceliklerimizden biri olarak görüyoruz” dedi.

Sabancı Topluluğu tarafından, girişimcilik ekosistemine ve açık inovasyona katkı sunma amacıyla hayata geçirilen Sabancı ARF Almost Ready to Fly Girişim Hızlandırma Programı'nın ikinci dönemi başladı. 'Enerji ve İklim Teknolojileri', 'İleri Malzeme Teknolojileri', 'Dijital Teknolojiler' ve 'Sağlık Teknolojileri' olmak üzere 4 ana başlıktaki iş fikirlerinin değerlendirme kapsamında alındığı ikinci dönem programına 500'ün üstünde girişimci başvuruda bulundu. Değerlendirmeler sonucu Sabancı Topluluğu içinden 3, dışından 10 girişim programa kabul edildi.
10. haftada yapılacak 'Flight Check'te global girişimcilerin de programa dahil edilmesi planlanıyor. Girişimciler yıl sonuna kadar Sabancı Center'da çalışmalarını sürdürecek. Topluluk şirketlerinden gönüllü olarak programa dahil olan inovasyon mentorları, tecrübelerini girişimcilerle paylaşacak. Girişimlere ürün ya da hizmet prototiplerini geliştirmek, ilk müşteri bağlantılarını yapmak veya kestikleri fatura sayısını artırmak için 30'ar bin dolarlık destek imkânı da sağlanacak. Girişimler Aralık'ta projelerini jüriye sunacak. Yatırım almaya hak kazananlara, 150 bin dolara kadar tohum desteği verilecek.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.