GIPTA HALKA ARZ SONUÇLARI! Gıpta ne zaman borsada işlem görecek, kaç lot verdi?

Eylül ayının ilk haftasında gerçekleşecek olan halka arz, 3 gün boyunca talep toplama işlemleriyle sürdürülecek ve toplamda 40 milyon lotluk pay, yatırımcılar arasında eşit şekilde paylaştırılacak.

Kırtasiye ve promosyon sektörünün önde gelen oyuncularından biri olan Gıpta Ofis Kırtasiye ve Promosyon Ürünleri İmalat San. A.Ş., halka arz sürecine hazırlanıyor. Şirket, 10,000'den fazla kırtasiye satış noktasına sahip ve 20'den fazla ülkede distribütörleri ile işbirliği yaparak uluslararası arenada büyümeye devam ediyor.

GIPTA OFİS HALKA ARZ SONUÇLARI AÇIKLANDI!

Gıpta Ofis halka arz sonuçları SPK tarafından açıklandı. Gıpta Ofis halka arza 3.570.921 yatırımcı katıldı. Talebi geçerli olan yatırımcı sayısı ise 3.364.933 oldu.

GIPTA OFİS KAÇ LOT VERİYOR?

836 milyon TL halka arz büyüklüğüne sahip olan #GIPTA, toplamda 40 milyon lot dağıtımı yapmayı hedefledi. 20,90 TL fiyattan halka arz edilen firmanın, konsorsiyum liderliğini Halk Yatırım Menkul Değerler A.Ş. yürüttü. Bireysel yatırımcı başına 8-9 adet pay dağıtıldı.

GIPTA OFİS HALKA ARZ EŞİT Mİ DAĞITILACAK?

Hisse fiyatı 20,90 TL olarak açıklanan Gıpta Ofis halk arz aşamasında satılan paylar, eşit dağıtım yöntemine göre dağıtılacak. Gıpta Ofis halk arzı katılım endeksine uygun değildir.

GIPTA OFİS KIRTASİYE KİMİN?

Gıpta Ofis Kırtasiye şirketinin 4 ana ortağı bulunmaktadır. Şirket paylarının 39,25%'i CPR Enerji, 45,60%'ı Bilge Grup Kağıtçılık, 8%'i Nazım Pınar ve 7,15%'i diğer ortaklara aittir.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.