OECD, Türk ekonomisine yönelik 2023 büyüme tahminini yükseltti

OECD, Haziran'da 2023 yılı için yüzde 2,7 olarak açıkladığı küresel ekonomide büyüme tahminini 3’e revize ederken, Türk ekonomisine yönelik büyüme beklentisini yüzde 3,6’dan 4,3'e yükseltti.

Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Örgütü (OECD), Haziran'da 2023 yılı için yüzde 2.7 olarak açıkladığı küresel ekonomide büyüme tahminini 3'e revize ederken, Türk ekonomisine yönelik büyüme beklentisini yüzde 3.6'dan 4.3'e yükseltti.

OECD, enflasyonist baskıların azaldığına dair net işaretler gelene kadar merkez bankalarının faiz oranlarını yüksek tutması gerektiğini vurguladı. OECD raporunda Türkiye için 2023 enflasyon beklentisi yüzde 44.8'den 52.1'e yükseltildi. Enflasyonun 2024'te ise yüzde 39.2'ye ineceği öngörüldü.


ALDATICI REKLAMA 64 MİLYON TL CEZA
Ticaret Bakanlığı, aldatıcı reklam veya haksız ticari uygulamalar ile vatandaşı dolandıran fırsatçılara göz açtırmıyor. Bu kapsamda Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu, 12 Eylül tarihli son Kurul toplantısında 138 dosya hakkında görüş ve değerlendirmelerde bulundu. Yılın 9 ayında ise kurul tarafından toplam bin 527 dosya görüşüldü. Aldatıcı reklam veya haksız ticari uygulama olduğu tespit edilen bin 346 dosya hakkında, durdurma cezasıyla birlikte, toplam 64 milyon 141 bin 381 lira idari para cezası, 38 dosya için de erişimin engellenmesi kararı verildi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.