250 bin TL'nin 32 günlük faiz getirisi ok gibi fırladı! Banka banka güncel rakamlar hesaplandı

Her bankanın sunduğu mevduat faiz oranları tasarruf sahipleri ve yatırımcılar için kritik bir rol oynuyor. Bu oranlar yatırılan paranın ne kadarının faiz olarak geri döneceğini belirliyor ve bu da net getiri miktarını etkiliyor. Aynı vade süresine sahip iki mevduat hesabı farklı bankalarda açıldığında farklı getirilere sahip olabiliyor. Bu nedenle faiz oranlarını karşılaştırmak ve en yüksek getiriyi sağlayan bankayı seçmek önem kazanıyor.

Mevduat faiz oranları tasarruf sahipleri ve yatırımcılar için her zaman büyük bir öneme sahip oluyor. Günümüzde bankaların faiz oranlarını güncellemesi müşteri çekme amacı güttüğü cazip fırsatlar sunarak tasarruf sahiplerine ve yatırımcılara karlı bir yol açıyor. Özellikle 32 günlük mevduat faiz oranları finansal piyasalarda büyük bir ilgi odağı haline geldi ve binlerce kişi bu kısa vadeli yatırım aracıyla elde edebilecekleri getiriler hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak istiyor.

CEPTEB

Faiz Oranı: %35,00
Net Getiri: 7.287,67 TL
Vade Sonu Ödeme: 257.287,67 TL

AKBANK

Faiz Oranı: %40,00
Net Getiri: 8.328,77 TL
Vade Sonu Ödeme: 258.328,77 TL

QNB FİNANSBANK

Faiz Oranı: %35,00
Net Getiri: 7.287,67 TL
Vade Sonu Ödeme: 257.287,67 TL

FİBABANKA

Faiz Oranı: %34,00
Net Getiri: 7.079,45 TL
Vade Sonu Ödeme: 257.079,45 TL

GARANTİ BBVA

Faiz Oranı: %32,00
Net Getiri: 6.663,01 TL
Vade Sonu Ödeme: 256.663,01 TL

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.