İndirim yoksa satış yok: Pepsi zam yaptı Carrefour rest çekti!

PepsiCO’nun ürünlerine kabul edilemez oranda zam yaptığını belirten Carrefour, 4 ülkede 9 bin marketinde bu ürünleri satmayarak raflardan kaldırma kararı aldı.

Fransız perakende devi Carrefour, PepsiCo ürünlerini raflardan kaldıracağını duyurdu. Carrefour'dan yapılan açıklamada, dört Avrupa ülkesinde Pepsi, Lay's ve 7up gibi PepsiCo ürünlerinin çok pahalı hale geldiği için satılmayacağı açıklandı.

Söz konusu uygulamanın Fransa, İtalya, İspanya ve Belçika'daki mağazalarda geçerli olacağı belirtildi. Fransa'daki mağazalarda 'kabul edilemez fiyat artışları' nedeniyle markaların satılmadığına dair uyarılar konulacağı kaydedildi. Carrefour bu kararı Pepsi'nin yaptığı fahiş zamlar sonrası aldı. İndirim yapılmadan da karardan vazgeçilmeyeceği belirtildi.

Carrefour CEO'su Alexandre Bompard, tüketim malları şirketlerinin maliyetlerdeki düşüşe rağmen fiyatları indirme konusunda iş birliği yapmadığını açıklamıştı. Söz konusu adım, şirketin 14 bin 348 mağazadan oluşan küresel zincirinin üçte ikisine tekabül eden dört ülkedeki 9 binden fazla mağazasını etkileyecek. PepsiCo'dan yapılan açıklamada, "Carrefour ile aylardır görüşüyoruz ve ürünlerimizin marketlerde mevcut olmasını sağlamak için iyi niyetle çalışmaya devam edeceğiz" denildi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.