200'den fazla ülkede, 200'den fazla markası ile insanları, tüm gün tüketebilecekleri ürünlerle buluşturan Coca-Cola, ülkemizde 60'ıncı yaşını kutluyor. Coca-Cola'nın bölgesel ve stratejik yönetim üslerinden biri konumunda olan Türkiye, pazar büyüklüğü ve çalışan sayısı bakımından da bulunduğu bölgenin en büyük operasyonu olarak öne çıkıyor. Türkiye'de, şişeleyici ortağı Anadolu Grubu şirketi Coca-Cola İçecek (CCI) ile ortak 10 fabrikayla başarılı bir operasyon yürüten Coca-Cola Türkiye Sistemi, doğrudan ve dolaylı olarak 47 bin kişiye istihdam sağlıyor. The Coca-Cola Company'nin içeceklerinin üretimini, dağıtımını ve satışını üstlenen CCI ise; 11 ülkede faaliyet gösteren çok uluslu bir içecek şirketi olarak konumlanıyor.
İŞ BİRLİKLERİ DEVREDE
Coca-Cola Türkiye, tüketicilere içecekleri ulaştırırken, bunu toplum ve çevre açısından bir fark yaratacak şekilde yapmayı, daha sürdürülebilir bir şirket olmayı hedefliyor. Sürdürülebilirliği tüm faaliyetlerinin merkezinde konumlandıran Coca-Cola, daha iyi bir ortak gelecek yaratma hedefiyle sosyal sorumluluk projelerine odaklanıyor. Katma değer yaratacak çalışmalar için kamu, sivil toplum kuruluşları ve üniversiteler ile bir araya gelen Coca- Cola, iş birlikleri ile çok sayıda projeye imza atıyor.