Türkiye'nin baklava haritası çıkarıldı

Türk tatlılarıyla ilgili sipariş trendleri açıklandı. Yemeksepeti, Nisan 2023'ten bu yana en çok sipariş edilen baklavaları sıraladı.

Türk tatlılarıyla ilgili sipariş trendleri açıklandı. Yemeksepeti, Nisan 2023'ten bu yana en çok sipariş edilen baklavaları sıraladı. İlk sırayı 441 bin siparişle soğuk baklava aldı. 307 bin siparişle fıstıklı, 127 bin siparişle cevizli ve 49 bin siparişle midye baklava izledi.

BÖLGELERE GÖRE FARKLI
Tatlı kategorisinin şampiyonu da profiterol oldu. Profiterol Nisan 2023'ten bu yana 233 bin adet siparişle liderliği elinde tutarken, 229 bin siparişle Kazandibi, 162 bin siparişle Waffle, 146 bin siparişle fırın sütlaç takip etti. Bölgelere göre tercihler de değişti. Marmara'da höşmerim tatlısı ve pazaryeri helvası, İç Anadolu'da Kayseri nevzine tatlısı ve Afyonkarahisar lokumu öne çıktı. Ege'de İzmir lokması ve Manisa mesir macunu, Doğu Anadolu'da Erzurum kadayıf dolması, Güneydoğu'da Gaziantep baklavası en çok sipariş edilen tatlılar arasında yer aldı.
ŞAMPİYON SOĞUK BAKLAVA
- SOĞUK:
441 bin sipariş
- FISTIKLI: 307 bin sipariş
- CEVİZLİ: 127 bin sipariş
- MİDYE: 49 bin sipariş
İLK TERCİH PROFİTEROL
- PROFİTEROL:
233 bin sipariş
- KAZANDİBİ: 229 bin sipariş
- WAFFLE: 162 bin sipariş
- FIRIN SÜTLAÇ: 146 bin sipariş

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.