26 milyon TL’lik Ar-Ge yatırımı

Doğanlar Mobilya Grubu, 2024 yılının ilk çeyreğine ilişkin finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Şirket, 2024'ün ilk çeyreğinde 2.1 milyar TL (TMS 29 enflasyon muhasebesi etkisi dahil) konsolide satış geliri elde etti. Mayıs 2024 itibarıyla, 6 farklı markasıyla Doğanlar Mobilya Grubu. 640 yurtiçi ve 113 yurtdışı olmak üzere toplamda 753 aktif satış noktasına ulaştı.

Doğanlar Mobilya Grubu, 2024 yılının ilk çeyreğine ilişkin finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Şirket, 2024'ün ilk çeyreğinde 2.1 milyar TL (TMS 29 enflasyon muhasebesi etkisi dahil) konsolide satış geliri elde etti. Mayıs 2024 itibarıyla, 6 farklı markasıyla Doğanlar Mobilya Grubu. 640 yurtiçi ve 113 yurtdışı olmak üzere toplamda 753 aktif satış noktasına ulaştı. 2024 yılının ilk çeyreğinde 26 milyon TL'den fazla Ar-Ge yatırımı gerçekleştiren grup, 4.5 milyon dolarlık GES yatırım hedeflerine de devam ediyor. Doğanlar Mobilya Grubu CEO Mustafa Karamemiş, 2024 yılının zor şartları bulunsa da, yılın ilk çeyreğinde elde ettikleri güçlü sonuçlardan büyük memnuniyet duyduklarını söyledi. Karamemiş, hem yurtiçinde hem de yurtdışında gerçekleştirdikleri satış artışlarının, şirketlerinin sağlam temelleri ve büyüme potansiyelinin bir gösterge olduğunun altını çizerek "2024 yılı için koyduğumuz hedeflere ulaşmaya ve tüm paydaşlarımıza değer katmaya kararlıyız" dedi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.