Ajet'ten 'rötar' algısını yıkacak adım! Ankara'da 5 Sabiha Gökçen'de 7 yedek uçak hazırda bekliyor

AJet, Makedonya'nın başkenti Üsküp'ü uçuş destinasyonları arasına ekledi. Törende konuşan AJet Genel Müdürü Kerem Sarp, AJet'in adının rötarla anılmasının önüne geçeceklerini vurgularken, bu algıyı yıkmak için Ankara'da 5, Sabiha Gökçen'de ise 7 yedek uçağın hazır beklediğini söyledi.

Kurban Bayramı ve Euro 2024'ün etkisiyle tüm havayolu şirketlerinde rötarlarla ilgili sıkıntılar yaşandığını belirten AJet Genel Müdürü Kerem Sarp, 6 ay gibi kısa bir sürede kurulan şirketin haksız eleştirilere maruz kaldığını söyledi.
Yeni destinasyonu Üsküp'e ilk uçuşu nedeniyle basın mensuplarıyla bir araya gelen Sarp, her türlü eleştiriye açık olduklarını ancak çok büyük bir emeğin heba edilmemesi gerektiğini söyledi.
"ALDIĞIMIZ AKSİYONLARIN SONUÇLARINI GÖRMEYE BAŞLADIK"
Sarp, şöyle devam etti:
"Rötar yapmamak için elimizden gelen gayreti göstereceğiz. AJet'in rötarla anılmasının önüne geçeceğiz. Normalde alanda 3 yedek uçak bırakıyorduk, 'AJet rötarlı' algısını yıkmak için Ankara'da 5, İstanbul Sabiha Gökçen'de 7 yedek uçağımız var. Aksaklık var bahanesine sığınamayız. İki hafta içinde aldığımız aksiyonların hem Ankara hem Sabiha Gökçen'de sonuçlarını görmeye başladık." Sarp, bayram döneminde 500 bin yolcu taşıdıklarını söyledi. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.