TÜİK açıkladı: İnternetten en çok bunları aldık!

Türkiye İstatistik Kurumu'nun araştırmasına göre; İnternetten mal veya hizmet alım oranı yüzde 51'e yükselirken e-ticaret yapanların yüzde 76'sı giyim, ayakkabı ve aksesuar ürünü satın aldı.

Türkiye'de internet kullanım oranı, 16-74 yaş grubundaki bireylerde 2023 yılında yüzde 87 iken, 2024 yılında yüzde 88'e çıktı. Türkiye İstatistik Kurumu'nun araştırmasına göre; internet üzerinden mal veya hizmet satın alma oranı yüzde 51'e çıktı. İnternetten en çok mal veya hizmet satın alanlar yüzde 54 ile erkekler oldu. Kadınlar ise yüzde 49 oranında İnternetten mal veya hizmet aldı. E-ticaret yapanların yüzde 76'sı giyim, ayakkabı ve aksesuar aldı. Murathan YILDIRIM

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.