Durukan şekerleme halka arz tarihi! DURKN kaç lot verir, helal mi?

Vatandaşların büyük bir merakla beklediği Durukan Şekerleme Sanayi ve Ticaret AŞ’nin halka arz süreci nihayet netleşti. Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) onayıyla birlikte halka arz fiyatı ve diğer önemli detaylar kamuoyuyla paylaşıldı. 17 TL sabit fiyat üzerinden gerçekleşecek olan bu halka arz, yatırımcılar için büyük fırsatlar barındırıyor. Peki, Durukan Şekerleme halka arzı ne zaman başlıyor? Kaç lot verilecek? Katılım endeksine uygun mu? İşte merak edilen tüm detaylar...

Durukan Şekerleme Sanayi ve Ticaret AŞ'nin merakla beklenen halka arz süreci, Sermaye Piyasası Kurulu'nun (SPK) onayıyla netlik kazandı. Şirket, halka arz yoluyla sermayesini artırarak büyüme hedeflerini desteklemeyi amaçlarken, katılım endeksine uygunluk konusunda ise henüz resmi bir bilgi bulunmuyor. Uğur Durukan, Mahmut Nedim Durukan ve Mehmet Ertuğrul Durukan'a ait B grubu payların satışa sunulacağı halka arz, yatırımcılara yeni bir yatırım imkânı sağlayacak. Sermayesini 100.000.000 TL'den 132.500.000 TL'ye yükseltmeyi hedefleyen Durukan Şekerleme'nin halka arz süreci, yatırımcıların yoğun ilgisini çekiyor. Halka arzın ne zaman başlayacağı, kaç lot verileceği ve katılım endeksine uygunluk gibi detaylar ise yakından takip ediliyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.