Erol Esentürk: Sigorta sektöründe memnuniyet önemli

Geleneksel sigorta sektöründe, müşteri memnuniyeti ve ilişkileri giderek daha fazla önem kazanıyor.

Geleneksel sigorta sektöründe, müşteri memnuniyeti ve ilişkileri giderek daha fazla önem kazanıyor. Müşteri odaklı acentelik, sigorta acentesinin müşteri memnuniyetini ve ihtiyaçlarını öncelikli olarak ele aldığı bir yaklaşımı ifade ettiğini söyleyen Monopoli Sigorta CEO'su ve Kurucu Ortağı Erol Esentürk, bir acente müşterilerin sigorta ihtiyaçlarını anlamak, onlara en uygun sigorta ürünlerini önermek ve hizmet sonrası destek sağlamak için çaba göstermeli" dedi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.