Antalya'da otellerin doluluk oranı Eylül ortasında yükseldi!

Antalya’da Eylül ortasında yaz hareketliliği görüldü. Hem yerli hem yabancı turistle otel dolulukları yüzde 90-95’i buldu. Sezonun Kasım ayına kadar süreceği belirtildi.

Turizmde düşen fiyatlarla Eylül ortasında yaz sezonu hareketliliği ortaya çıktı. Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği Başkanı Hakan Saatçioğlu, Antalya'daki otellerin doluluk oranlarının Eylül'de de yüksek olduğunu belirterek, "Temmuz-Ağustos'taki gibi doluluk yaşıyoruz" dedi. Bu yıl güzel bir sezon geçirdiklerini ifade eden Saatçioğlu, "Rezervasyonlara göre doluluklar Ekim ayında da bu şekilde devam edecek gözüküyor. Bir taraftan 2025 erken rezervasyonları da devam ediyor" diye konuştu.
İÇ PAZAR DA HAREKETLİ
Bir otelin genel müdürü Ali Kızıldağ da tesislerinin yüzde 90 dolu olduğunu belirterek, Ekim sonuna kadar yüksek dolulukların devam etmesini beklediklerini söyledi. Eylül, Ekim, Kasım döneminin de artık sıcak geçtiğini anlatan Kızıldağ, şunları kaydetti: "Mevsimler kayınca otellerdeki doluluklarımız da devam etti. Rusya, Almanya, İngiltere, Romanya ve Macaristan başta olmak üzere farklı ülkelerden misafirlerimiz tatillerini yapıyor. Okulların açılmasına rağmen iç pazar devam ediyor. Bir taraftan kongre, seminer, bayi toplantıları da başladı."

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.