80 milyon Türk ürününü dünyaya taşıdı

Trendyol, Financial Times tarafından Londra'da düzenlenen "Perakendenin Geleceği" adlı zirvede, global perakendeye yön veren markalar arasında yerini aldı.

Trendyol, Financial Times tarafından Londra'da düzenlenen "Perakendenin Geleceği" adlı zirvede, global perakendeye yön veren markalar arasında yerini aldı. Şirketin, son 1.5 yılda 80 milyon 'Made in Türkiye' etiketli ürünü yurt dışı pazarlarla buluşturması, küresel ticarete yön veren markalara ilham verici örnek olarak gösterildi. Zirve kapsamında konuşan Trendyol CEO'su Erdem İnan, dünyanın farklı yerlerinde 40 milyona yakın müşteri ve yaklaşık 250 bin satıcıyla faaliyetlerine devam ettiklerini kaydetti. İnan, "Bu başarının arkasında da ülkemizin üretim gücü ve sahip olduğu potansiyel bulunuyor. Ülkemiz dünyanın en önemli tekstil üreticilerinden biri. Üreticilerimiz ve KOBİ'lerimiz bu anlamda tüm dünyayla rekabet edecek güçteler" ifadelerini kullandı.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.