Türkiye'de hizmet veren büyük zincir marketlerden biri olan CarrefourSA güncel personel alım ilanını yayınladı. CarrefourSA tarafından yayınlanan personel alım ilanına göre belirli illerde birçok pozisyona personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki hangi illerde alım yapılacak? Adaylar hangi pozisyonlara başvurabilecek? Beklenen kriterler ne? İşte habere dair detaylar...
CarrefourSA tarafından yayınlanan ilana göre alım yapılacak olan pozisyonlar
Mağaza yönetici adayı
Çalışma ilişkileri uzmanı
Satış yöneticisi
Mağaza görevlisi
İş sağlığı ve güvenliği uzmanı
Bütçe raporlama uzmanı
Balık reyon görevlisi
Hazine ve finansal servisler uzmanı
Kampanyalar uzmanı
Saha iç denetim uzmanı
Barista
Operasyon görevlisi
Satın alma uzmanı
Muhasebe stajyeri
Taze gıda reyon görevlisi
Depo nakliye takım lideri pozisyonlarına alım yapılacağı açıklandı.
Başvuru şartları nedir?
Tercihen Üniversite mezunu,
Mağazacılık alanında en az 2 yıl deneyimli,
Tercihen İngilizce bilen,
MS Office programlarına hakim,
Raporlama ve analiz becerisine sahip,
İnsan ilişkilerinde başarılı, misafir memnuniyetini birinci öncelikli gören,
Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip,
Erkek adaylar için askerliğini yapmış,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek adaylar başvurabilir.
Hangi illerde alım gerçekleşecek ve başvuru nasıl yapılacak?
İstanbul, Tekirdağ, Kocaeli ve birçok şehirde firma personel alımını gerçekleştirecek. CarrefourSA güncel personel alım ilanına başvurular, "https://www.kariyer.net/is-ilanlari?fpi=7788&hc=T" üzerinden yapılacak.